14 mai 2010

"Tati, de ce tinem cu Atleti?"

Iulie 2009
Dialog intre un tata si un fiul lui de 8 ani, aflati la casele de bilete pentru a lua doua abonamente pentru meciurile lui Atletico Madrid:
"Tati, tati, noi de ce tinem cu Atleti?"
"Pai, fiule... Hm.."
"De ce?"
"Nu stiu ce sa zic. E o traditie. Nu prea iti pot spune acum de ce. O sa vezi tu cand mai cresti."
"Uite ca Real l-a adus pe.. uhm.. pe Cristiano Ronaldo. Si pe Kaka. De ce nu tinem cu ei?"
"Nu putem. Nu se poate asta."
Si fiul ramase bosumflat.

Ianuarie 2010
Aceiasi protagonisti, dupa o infrangere rusinoasa a lui Atletico si cu niste perspective modeste pentru campionat
"Tati, hai sa nu mai tinem cu Atleti! Uite cum au pierdut."
"Uneori pierd, alteori castiga. Asta e sportul."
"Dar Realul? De ce ei castiga?"
"Pentru ca sunt mai buni acum."
"De ce tinem cu Atleti, tati?"
"..."
Si fiul ramase din nou fara raspuns.

Mai 2010
Aceiasi tata si fiu, la cateva minute dupa ce Atletico Madrid castigase trofeul Europa League
"Da, tati! Am castigat!"
"Vezi, ti-am spus eu ca o sa castigam si noi."
"Daaaa! Si uite ca Realul n-a luat nimic. Ha! Tati, mergem si noi la Fuente de Neptuno, sa sarbatorim? Mergeeeem?"
"Nu, fiule. Nu acum. Maine dimineata ai scoala."
"Uff... Bine. Dar, tati, inca ceva."
"Spune, dragul meu."
"Am inteles acum de ce tinem cu Atleti."
Si pe chipul tatalui aparu un zambet mai mare decat cel de pe fata fiului sau.

Niciun comentariu: